Monday, May 1, 2017

Dziękuję Mamo ❤

Jest noc chce usnąc i nie mogę, jest 1-sza czyli w Polsce 8 rano.p
Może zadzwonię do mamy ale... jak zadzwonię to wybiję sie ze snu. Nie, zadzwonię
jutro, tak abym mogła jej poswięcic więcej czasu....
W moim domu trzeba było codziennie rano i wieczorem klękać do pacierza,
a w każde swięto isć do koscioła. Do dzis pamiętam głos organisty i potężnie brzmiące organy.
Myslę, że każde dziecko ma pragnienie wolnosci, odejscia z domu rodzinnego,
nawet jeżeli później po drodze popełnia 100 błędów. Nieraz te błędy wychodzą na dobre,
czasami  rujnują życie.. Kiedys do Operetki we Wrocławiu przyjechał rosyjski reżyser - niewierzący, który powiedział, że zapewne dlatego osiagnął sukces i uratował przed nieszczęsciami życia, bo jego matka zawsze się za niego modliła.....
To, że dzieci uciekają z domu nie swiadczy, że nie kochają rodziców. One chcą być wolne i mysleć po swojemu, ale ta miłosc jest!!
Leżę w lóżku i myslę, co robi mama staruszka. Pewnie juz wstała i je sniadanie,
a może boli ją noga?.. a może głowa?... po policzku spływa mi łza
...................
Gdzies przypadkiem spotkałam taki tekst:
W wieku 6 lat mówimy: "mamo ja cię kocham"
             10 lat - "mamo dobra dobra, co chcesz ode mnie"
             16 lat - "moja mama ciagle mi przeszkadza"
             18 lat - "chcę odejsć z tego domu, mam już dosć mojej mamy"
             25 lat - "mamo miałas rację"
             30 lat - "ja chcę isć do mamy domu"
             50 lat - "nie chcę stracić mojej mamy"
             70 lat - "dałabym wszystko aby mama znowu tu była........"
 Anna German kiedys spiewała
Dziękuję mamo, za wszystkie chwile
Dziękuję mamo, jak umiem najczulej
Dziekuję mamo, za troskę w oczach
I usmiech co kryje, Twój ból i rozpacz
Ale najbardziej, dziękuję za to
Że jestes, mamo
Bo tym, że jestes, zawsze pomagasz
Prostować plecy, gdy życie smaga
Dziękuję Mamo
           




No comments:

Post a Comment