Tuesday, July 5, 2016

Życie jest piękne

Czerwiec 2011 
/ Marlena zaprosiła mnie na krótki wypoczynek do Wisconsin.
Własnie zrobiłam ostatnie podejscie do radia po dosć znacznej utracie słuchu
i byłam  zestresowana / 

Siedzimy więc i moczymy nogi w zatoczce w Door County.
Woda czysta, niemal źródlana. Wokół nas wielkie głazy i przepiękny zachód słońca. 
Niebo zmienia kolory z pomarańczowego na czerwony, a słoneczna kula staje się 
coraz mniej widoczna. Fantastyczne.
Czy widzisz te chmury w ksztalcie psa, pytam córkę? Gdzie?, O tak widzę, odpowiada. 
A czy widzisz tamte po prawej stronie, wyglądają jak drzewa na wsi? 
Tak tak, cos niesamowitego!
A czy widzisz ten samolot tam, tam, daleko, taki pasek - pokazuje jej niewdzialny 
wręcz punkt. - Gdzie? Nie widzę!..
Tam, daleko, po prawej stronie tej chmury w kształcie... dinozaura. 
O.. o..szkoda, już się schował, już wszedł w chmurę
________
Nasz hotel jest super. Ktos miał rewelacyjny pomysł, aby z farmy zrobić eleganckie miejsce, chociaż może trochę drogie, bo 200 dol za jedną noc. Będąc tam można chodzic po lesie, zrywać polne kwiatki, oglądać owce pasące się na zagrodzonej łące, podziwiać klomby z pomidorami 
i ogórkami. Nikt nie przeszkadza. Czasami widać tylko kogos czytającego książkę na balkonie, 
lub  cichutko idącego do basenu. Ludzi jest tu niewiele, dzieci w ogóle. Na parkingu zaledwie 
kilka samochodów. Ci co tu przyjeżdżają, muszą miec maksymalny spokój i relaks.
O ósmej rano czekamy na sniadanie, lecz nikt nie przynosi...Miało być podane do pokoju? Otwieramy drzwi i widzimy koszyk na podłodze, a w nim pachnące jedzenie, swieża kawa, owoce.
Idziemy na balkon. Cisza wszędzie, jedynie ptaszki spiewają w drzewach, które do złudzenia przypominają mi te z babcinego ogrodu.
Mamusiu, czy słyszysz ten strumyczek, tę spadającą wodę?
Jaki strumyczek? No tam, pomiędzy kwiatami. Nie słyszysz?
Nie, nie słyszę - odpowiadam, musisz mi go później pokazać.
Po sniadaniu schodzimy na dół i idziemy do klombu. Marlena rozsuwając kwiaty, pokazuje 
mi malusienki wodospadzik szerokosci dłoni.
Jak ty usłyszałas ten szum wody? przecież ten strumyczek jest taki niewielki?.
Nie przejmuj sie mommy, ty dzisiaj nie usłyszałas strumyka, 
a ja wczoraj nie zobaczyłam samolotu ha  ha ha
                                               Życie jest piękne

No comments:

Post a Comment