Tuesday, March 1, 2016

Happy Birthday Lena - we love you

Wciąż pamiętam ten dzień kiedy przyszłas na swiat..
Wiedziałam, że stało się cos bardzo wielkiego, 
i że moje dziecko jest najpiękniejsze na swiecie.
Później zawsze czuwałam nad twoim oddechem,
pragnęłam abys była bezpieczna.
Nie lubiłam gdy płakałas, 
chciałam ci dać wówczas gwiazdkę z nieba
Byłam zawsze dumna z ciebie,
i zawsze w ciebie wierzyłam.
______Jestes już dorosła, mądra i piękna..
Modlę się aby Bóg dał ci wszystko co najlepsze,
a na twojej drodze bylo tylko słońce!!
A moja milosc? 
Będzie zawsze przy tobie 
Gdziekolwiek bedziesz - Ty 
Gdziekolwiek będę - Ja
Bo miłosć matki jest wieczna
____________________
Marlena Dzis urodziła się 1-go marca 1986 we Wrocławiu.
W wieku czterech lat wyjechala z rodzicami do Stanów Zjednoczonych.
Ukończyła Jezuicki Uniwesytet - Loyola w Nowym Orleanie - Luizjana, 
oraz  znakomity prywatny - Northwestern University w Evanston Illinois 
Jest magistrem muzyki. Polish-born lyric coloratura soprano






No comments:

Post a Comment